Chci poskytovat vzdálenou podporu
Cílem vzdálené podpory je zlepšení a zrychlení vztahu se zákazníkem. Nezanedbatelnou výhodou je také minimalizace servisních výjezdů. Proto jsou software pro vzdálenou podporu a správu tak oblíbené.
ISL online nám pro poskytování podpory přijde ideální protože lze funguje napříč různými operačními systémy Win, Linux, MAcOS, IOS, Android. Také není problém se vzdáleně připojit z mobilu, nebo tabletu, pokud jsme právě na cestách.
ISL online také umpožňuje předávání relace mezi operátory, nebo její sdílení.
- Připojení lze realizovat různýmí způsoby:
- ⚫ Zasláním odkazu na stažení souboru pro připojení, uživatel soubor pouze spustí.
- ⚫ Nadiktováním/zasláním kódu pro relaci, který uživatel použije buď v uloženém progamu, nebo na webové stránce.
- ⚫ Prostředníctvín nainstalovaného programu AlwaysON - tento způsob umožňuje přístup i bez spolupráce uživatele.
- ⚫ Připojení přímo z chatu s uživatelem. Nástroj pro chatování obsahuje každá licence ISL Online.
- ⚫ Připojení přes RDP/SSH proxy.
Chci vzdáleně přistupovat k zařízením
Díky instalaci programu ISL AlwaysON lze vzdálěně přistupovat ke koncovým stanicím bez zásahu uživatele. Seznam koncových bodů je možno členit do skupin a přidělovat jim uživatelská práva.
Další možností je přístup přes RDP/SSH bez nutnosti pouřít VPN. Zde je nutné mít v síti pouze jedno zařízení s nainstalovaným ISL AlwaysOn, které je využíváno jako proxy.
Chci uživatelům pomoci s mobilním zařízením
Prostřednictvím ISL Online Lze přistupovat na mobilní zařízení s IOS nebo Android a to bud v režimu náhledu, nebo u některých typů lze zařízení i ovládat (to je dáno mezením výrobce). Uživatele lze pak jednoduše navádět, co má udělat.
Chci mít vše zabezpečené
Při vývoji ISL Online je jedním z hlavních cílů dodržování nejvyšších bezpečnostních standardů.
Aplikace používá symetrické AES 256 Bit end-to-end šifrování s 2048/4096 Bitovým RSA klíčem. Aplikace je podepsaná SHA-2 certifikátem, SHA-1 je využíván jen z důvodu zpětné kompatiblity. Aplikace umožňuje dvoufaktorovou autentizaci a má ochranu proti prolomení hesel hrubou silou.
Pro správnou funkci ISL Online není potřeba na firewallu povolovat žádné porty směrem dovnitř.
Společnost XLAB, která ISL online vyvíjí má certifikaci ISO 27001:2013, pravidelně podstupuje bezpečnostní audity a penetrační testy od nezávislých externích firem.
Veškeré činnosti v ISL Online jsou logované a transparentní - viz následující sekce: Chci mít vše pod kontrolou.
Chci mít vše plně pod kontrolou
ISL online je transparetní a umožňuje uživateli sledovat všechno, co se děje. Díky sofistikovanému systému skupin a oprávnění lze navíc přesně definovat jaké činnosti může určitý subjekt vykonávat.
Veškerá činnost v aplikaci je zaznamenána do logu, který není možné uživatelsky smazat. Průběh relace může být navíc nhrán a uložen na koncové stanici. Uživatel si také může nastavit alerty, které ho informují o každém přístupu na jeho zařízení.
Jednotlivá zařízení lze zařadit do skupin a nad skupinami definovat práva pro přístup, každý uživatel může mít pro přístup k zařízení svoje heslo, které bude odlišné od hesla pro administraci zařízení.
Chci si přizpůsobit vzhled aplikace
ISL Online je možno upravit do vlastních barev, přidat logo a přispět tak k bezpečnosti a zvýšení důvěry uživatelů.
Chci rychlou a fundovanou podporu
Základem každé aplikace je spolehlivá a fundovaná uživatelská podpora. Zde máte k dispozici chat, email, nebo telefon. My, jako partner, poskytujeme podporu v češtině.
Chci mít přehledné licencování
ISL Online má stabilní a přehledné licencování. Neobsahuje skryté háčky jako je omezení registrovaných uživatelů, nebo zařízení. U licencí také nedochází ke každoročnímu zdražování.
Hledám on-premise řešení
Jedna z velkých výhod je možnost mít ISL Online server u sebe ve vlastním datacentru. Díky vlastnímu serveru můžete například zabezpečeně poskytovat podporu uvnitř firmy a nemít přitom otevřené přístupy do cizího cloudu. Nebo můžete server umístit do DMZ a mít podporu vašich zákazníků plně pod kontrolou.